آغاز حراج تابستانی سیم کارت های رند همراه اول
نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت یک ابزار کاربردی و شناخته شده است. لازم به ذکر است امروزه همه ما شاهد قیمت های باور نکردنی برخی از سیم کارت ها هستیم. چرا که رند بودن و قدمت بالای این سیم کارت ها باعث افزایش اعتبار خطوط شده است. لازم است ذکر شود که اعتبار بالای سیم کارت همراه اول میتواند در افزایش اعتبار و جلب اعتماد مشتریان کسب و کار ها نیز تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب بسیاری از افراد به خصوص افرادی که برای افزایش اعتبار کسب و کار به سوی خرید سیم کارت های گران قیمت میروند. اما اکثر خریداران با قیمت بالای این سیم کارت ها به دلایلی موافق نیستند. به همین دلیل اپراتور همراه اول جشنواره تخفیفی را برای خریداران ارائه داده است که در ادامه مطلب راجع به جشنواره حراج تابستانه سیم کارت رند همراه اول توضیحاتی خواهیم داد.

 

متقاضیان شرکت در حراج سیم کارت رند همراه اول باید ضمن تایید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در این حراج همچنین وارد کردن اطلاعات صحیح درخواستی و هویتی در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه سیم کارت مدنظر ایشان می باشد اقدام نمایند.

اعتبار زمانی هر حراج منوط به دو شرط است که لزوما هر دو شرط باید برقرار باشند تا حراج به اتمام برسد:

زمان قانونی حراج به اتمام برسد که این زمان برای هر حراج متغیر بوده و در زمان شروع حراج اعلام می شود.
از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک سیم کارت رند باید 8 ساعت گذشته باشد. در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از تمام شدن مدت زمان حراج، اعتبار زمانی حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می شود.

سوالات متداول درباره حراج شماره های رند همراه اول

نحوه ثبت نام و شرکت در حراج و قوانین مربوط به آن

چگونه در سامانه حراج ثبت نام انجام دهم؟

پس از ورود به سایتhttps://rond.mci.ir  بر روی ورود/ثبت نام کلیک کرده و فرم اطلاعات شخصی را تکمیل نمایید.

چگونه در حراج یک سیم کارت رند شرکت کنم؟

پس از عضویت در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، سیم کارت مد نظر خود را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی شماره انتخابی خود، وارد مرحله پرداخت ودیعه می شوید. پس از واریز مبلغ ودیع به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک، وارد حراج سیم کارت مورد نظر خود در مدت زمان تعیین شده برای حراج آن خواهید شد.

پس از تامین مبلغ ودیعه تا پایان زمان حراج می توانید به هر تعداد قیمت جدید پیشنهاد دهید مشروط به آنکه قیمت پیشنهادی بیشتر از قیمت پایه باشد و از آخرین قیمت پیشنهادی نیز بالاتر باشد.

حداقل نرخ افزایش در هر پیشنهاد قیمت جدید 10 درصد می باشد.

مبلغ ودیعه را برای شرکت در حراج چگونه پرداخت نمایم؟

پس از ثبت نام در سامانه حراج آنلاین، سیم کارتی که مایل به شرکت در حراج آن هستید را انتخاب کرده، وارد درگاه انلاین بانک شده و مبلغ را پرداخت نمایید.

آیا لزوما باید تمام پرداخت ها را به صورت آنلاین انجام دهم؟

 بله. تمامی پرداخت ها در سامانه حراج آنلاین همره اول فقط به صورت آنلاین انجام می شود.

مبلغ ودیعه بر چه اساسی تعیین می گردد؟

بر اساس قوانین حراج سیم کارت رند همراه اول، مبل ودیعه معادل 20 درصد از قیمت پایه است.

چه زمانی ودیعه پلکانی باید پرداخت شود؟

هر مرتبه که قیمت پیشنهادی سیم کارت رند 4 برابر قیمت پایه شود، یک ودیعه دیگر باید پرداخت گردد.

مدت زمان شرکت در حراج چه موقع تمام می شود؟

اتمام زمان حراج به دو شرط وابسته است:

1)زمان قانونی حراج تمام شود. 2)از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی سیم کارت رند باید 8 ساعت گذشته باشد.

*زمان تمدید حراج هایی که اعتبار زمانی آنها کمتر از یک روز باشد، به صورت 30 دقیقه ای تمدید می گردد.

- تا چه میزان می توانم قیمت پیشنهادی را افزایش دهم؟

هر مبلغ پیشنهادی می تواند 5 برابر قیمت پایه سیم کارت رند به علاوه آخرین قیمت پیشنهادی باشد.

برنده شدن در حراج و شرایط مربوط به آن

آیا برنده حراج بلافاصله پس از اتمام زمان قانونی حراج مشخص می شود؟

پس از تمام شدن مدت زمان حراج، اعضای کمیته رند نتایج حراج را بررسی و تایید می نمایند. بنابراین لزوما اتمام زمان حراج به معنای اتمام دوره حراج و تعیین برنده نمی باشد بلکه اعضای کمیته نیز باید آن را تایید نمایند تا برنده مشخص شود.

اطلاع رسانی به برنده حراج چگونه صورت می گیرد؟

اطلاع رسانی به برنده حراج از طریق پیامک و ایمیل انجام می شود. علاوه بر این توصیه می شود شرکت کننده در حراج، مرتبا حساب کاربری خود را چک نماید تا در صورت عدم دریافت پیامک یا ایمیل از برنده شدن خود مطلع شود.

من برنده حراج هستم، چگونه مابقی مبلغ پیشنهادی را پرداخت نمایم؟

پس از تایید نتایج حراج توسط اعضای کمیته رند، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی می گردد که تا 120 ساعت متبقی مبلغ پیشنهادی را واریز نمایید.
پس از دریافت این اطلاع رسانی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
در قسمت پیشخوان کاربری، وارد قسمت حراج های من شوید. در این بخش حراج هایی که در آنها برنده شده اید به شما نمایش داده می شود. برای واریز مابقی مبلغ پیشنهادی در کنار هر سیم کارت دکمه پرداخت نهایی وجود دارد که می توانید از طریق آن مابقی مبلغ را پرداخت نمایید.

در صورتی که مبلغ قابل پرداخت بیشتز از سقف مجاز روزانه باشد چه اقدامی باید انجام دهم؟

در صورتی که مبلغ قابل پرداخت برای شما بیشتر 2.500.000.000 ریال باشد، می توانید با استفاده از چند کارت بانکی پرداخت را انجام دهید. در غیر این صورت جهت دریافت شماره حساب با شماره 9990 تماس حاصل فرمایید و با مراجعه به بانک مابقی مبلغ را واریز نمایید.

برندگان حراج برای پرداخت قیمت پیشنهادی  چقدر زمان دارند؟

برنده حراج از زمان اتمام حراج 120 ساعت زمان برای پرداخت مابقی مبلغ سیم کارت رند انتخابی خود دارد. در صورت عدم پرداخت ودیعه ایشان ضبط شده و برنده دوم 120 ساعت زمان برای پرداخت مابقی مبلغ پیشنهادی خود دارد و به همین ترتیب برای نفر سوم.

من برنده حراج هستم، تا چه مدت می توانم برای دریافت سیم کارت اقدام نمایم؟

پس از پرداخت کامل مبلغ پیشنهادی امکان ثبت نام سیم کارت برای شما ایجاد می شود که جهت دریافت سیم کارت خود 6 ماه فرصت دارید. بر اساس قوانین حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، در صورت عدم واریز مبلغ یا عدم ثبت نام سیم کارت در مدت زمان مقرر شده، ودیعه و مبلغ پرداختی شما ضبط خواهد شد.

من برنده حراج هستم و مبلغ را پرداخت نموده ام، چگونه سیم کارت خود را تحویل بگیرم؟

پس از پرداخت مابقی مبلغ پیشنهادی برای سیم کارت رند انتخابی خود، در پنل کاربری کد ملی خودتان یا فرد دیگری را که می خواهید سیم کارت به نام وی ثبت شود را درج نمایید. پس از آن کد فعالسازی سیم کارت در پنل پیشخوان کاربری شما نمایش داده می شود که با در اختیار داشتن آن همراه با کارت ملی به نزدیکترین فروشگاه همراه اول مراجعه نموده و سیم کارت خود را دریافت نمایید.

جهت ثبت نام و دریافت سیم کارت خود فقط 6 ماه فرصت دارید.

برنده نشدن در حراج و نحوه بازپس گیری و استرداد ودیعه پرداختی

چه زمانی می توان درخواست استرداد و برگشت وجه را ثبت نمایم؟

اگر شما برنده حراج باشید مابقی مبلغ را پرداخت نموده و سیم کارت رند همراه اول خود را دریافت می نمایید. در صورت عدم پرداخت، مبلغ ودیعه شما نیز ضبط می شود و قابل استرداد نیست.

اگر شما نفر دوم یا سوم باشید و نفرات قبل از شما مابقی مبلغ پیشنهادیشان را واریز نکرده باشند، شما برنده اعلام می شوید. در صورتی که جزو سه نفر اول حراجی باشید پس از تعیین تکلیف نمهایی توسط اعضای کمیته حراج، امکان ثبت درخواست استرداد ودیعه را ارید.

در صورتی که جزو سه نفر اول حراج نباشید، در هر زمان حتی در طول برگزاری حراج می توانید نسبت به استرداد ودیعه پرداختی خود اقدام نمایید.

چگونه درخواست استرداد وجه را ثبت نمایم؟

پس از ورود به حساب کاربری وارد تب مدیریت مالی شوید. در مقابل هر یک از واریزی های شما، در صورتی که شرایط ثبت درخواست استرداد فراهم باشد و مبلغ واریزی شما قابل استرداد باشد، دکمه "ثبت درخواست استرداد" نمایش داده می شود. برای ثبت درخواست استرداد شماره شبا و حساب بانکی شما دریافت می گردد.

پس از ثبت درخواست برگشت وجه، پس از چه مدت وجه به حساب بر می گردد؟

در صورت ثبت درخواست استرداد ودیعه در سامانه حراج آنلاین شماره های رند همراه اول، طی 120 ساعت کاری به شماره حساب اعلام شده در پروفایل شخصی شما واریز می گردد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: